bitmex milan

Giełda kryptowalut BitMEX i klub AC Milan podpisują kontrakt


Zgodnie z ogłoszeniem na stronie klubu AC Milan, giełda kryptowalut BItMEX stała się „pierwszym w historii partnerem na rękawie”.

AC Milan to włoski klub piłkarski z bogatą historią, określany jako jedna z potęg w Europie. Szafka na trofea zespołu mieści siedem tytułów Ligi Mistrzów UEFA. To drugie co do wielkości osiągnięcie na naszym kontynencie.

BitMEX to wiodąca giełda kryptowalut na rynku instrumentów pochodnych. Platforma jest inicjatorem opcji Perpetual Swap, najpopularniejszego produktu pochodnego na kryptowalutach.

bitmex milan

W ramach umowy stroje klubu będą zawierać logo firmy na rękawie. Post na stronie ujawnia również, że giełda jest teraz „oficjalnym partnerem handlowym kryptowalut” AC Milan.

“Marka BitMEX pojawi się na rękawie zarówno męskiego, jak i kobiecego stroju do gry we wszystkich rozgrywkach”, wyjaśnia klub. „W to oczywiście wchodzi Liga Mistrzów UEFA, a ponadto rękawki drużyny e-sportowej Rossoneri, AQM – kolejna nowinka dla klubu AC Milan”.

To partnerstwo to nie pierwszy raz, gdy giełda kryptowalut zapuszcza się w sferę piłki nożnej i e-sportu.

Dyrektor generalny BitMEX, Alexander Höptner, mówi:

Nasze partnerstwo z AC Milan jest początkiem niezwykle ekscytującego nowego rozdziału dla BitMEX, ponieważ dążymy do zwiększenia świadomości marki i lepszego zrozumienia kryptowalut. AC Milan to jeden z najbardziej postępowych klubów piłkarskich na świecie, który w połączeniu z bogatym dziedzictwem piłkarskim szczyci się niezwykłym zasięgiem i zaangażowaniem wśród fanów na całym świecie.

Logo na rękawie ma zadebiutować 23 sierpnia, podczas pierwszego meczu Serie A sezonu 2021/22. W meczu drużyna zmierzy się z Sampdorią w Genui.

Giełda BitMEX nie jest pierwszą, która współpracuje z marką związaną ze sportem; w zeszłym miesiącu Crypto.com ogłosiło również umowę sponsorską z UFC o wartości 175 milionów dolarów. Ich logo znajduje się też na bolidach zespołu F1 Aston Martin.

Podobnie sponsorowanie kryptowalut nie jest niczym nowym dla klubów piłkarskich. Zaledwie w zeszłym miesiącu odwieczni rywale AC Milan, Inter Mediolan, ogłosił, że logo socios.com (token Chiliz) pojawi się na przodzie ich strojów w sezonie 2021/22.

Zostaw komentarz/opinię